stanowisko ds. ewidencji ludności i działalności gospodarczej
OPIS STANOWISKA PRACY na stanowisku INSPEKTORA
do spraw: Ewidencji ludności i działalności gospodarczej
ZATRUDNIONA JEST OBECNIE Barbara Korczok
Czas pracy: system jednozmianowy, 7/8 etatu tj. 35h tygodniowo,
Cel istnienia stanowiska pracy: Realizacja zadań jak wyżej.
Miejsce w strukturze organizacyjnej: Samodzielne stanowisko pracy podlega służbowo bezpośrednio Sekretarzowi Gminy.
Zastępuje i zastępowane jest przez: Zastępstwo wzajemne z Kierownikiem USC – Sabina Zięć
PODSTAWOWE ZADANIA czyli co załatwimy u Pani Barbary Korczok?
- Zgłoszenia meldunkowe obywateli polskich i cudzoziemców,
- Przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego,
- Wydawanie dowodów osobistych,
- wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu,
- Sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem obowiązku meldunkowego,
- Prowadzenie rejestru numerowego wydanych dokumentów stwierdzających tożsamość,
- Wydawanie decyzji i zaświadczeń w sprawach ewidencji i dowodów osobistych,
- Przyjmowanie podań o wymeldowanie drogą administracyjną i kompletowanie dokumentów umożliwiających wydanie decyzji,
- Zastępstwo kierownika USC (prócz zmiany imion i nazwisk oraz sporządzania testamentów),
- Prowadzenie rejestru podmiotów gospodarczych,
- Wykreślanie w drodze decyzji administracyjnej z ewidencji działalności gospodarczej,
- prowadzenie spraw dotyczących zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
Data wytworzenia: 2020-11-25 14:43
Data publikacji: 2020-11-25 14:43
Osoba udostępniająca na stronie: rudnik@nowybip.pl
Data ostatniej modyfikacji: 2023-04-12
Osoba modyfikująca: Joanna Kosel