Urząd Gminy w Rudniku

stanowisko ds. ewidencji ludności i działalności gospodarczej

OPIS STANOWISKA PRACY na stanowisku INSPEKTORA
do spraw: Ewidencji ludności i działalności gospodarczej

ZATRUDNIONA JEST OBECNIE Barbara Korczok

Czas pracy: system jednozmianowy, 7/8 etatu tj. 35h tygodniowo,

Cel istnienia stanowiska pracy: Realizacja zadań jak wyżej.

Miejsce w strukturze organizacyjnej: Samodzielne stanowisko pracy podlega służbowo bezpośrednio Sekretarzowi Gminy.

Zastępuje i zastępowane jest przez: Zastępstwo wzajemne z Kierownikiem USC – Sabina Zięć

PODSTAWOWE ZADANIA czyli co załatwimy u Pani Barbary Korczok?

  1. Zgłoszenia meldunkowe obywateli polskich i cudzoziemców,
  2. Przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego,
  3. Wydawanie dowodów osobistych,
  4. wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu,
  5. Sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem obowiązku meldunkowego,
  6. Prowadzenie rejestru numerowego wydanych dokumentów stwierdzających tożsamość,
  7. Wydawanie decyzji i zaświadczeń w sprawach ewidencji i dowodów osobistych,
  8. Przyjmowanie podań o wymeldowanie drogą administracyjną i kompletowanie dokumentów umożliwiających wydanie decyzji,
  9. Zastępstwo kierownika USC (prócz zmiany imion i nazwisk oraz sporządzania testamentów),
  10. Prowadzenie rejestru podmiotów gospodarczych,
  11. Wykreślanie w drodze decyzji administracyjnej z ewidencji działalności gospodarczej,
  12. prowadzenie spraw dotyczących zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,

Data wytworzenia: 2020-11-25 14:43 Autor: Jarosław Borysowicz Data publikacji: 2020-11-25 14:43 Osoba udostępniająca na stronie: rudnik@nowybip.pl Data ostatniej modyfikacji: 2023-04-12 Osoba modyfikująca: Joanna Kosel
Podmiot udostępniający informacje: Urząd Gminy w Rudniku Data stworzenia : 2020-11-25 14:29 Autor : Jarosław Borysowicz Data publikacji : 2020-11-25 14:29 Osoba udostępniająca na stronie : Jarosław Borysowicz Data ostatniej modyfikacji : 2023-04-12 15:16 Osoba modyfikująca : Tomasz Kruppa