stanowisko ds. obsługi rady gminy
OPIS STANOWISKA PRACY
na stanowisku INSPEKTORA do spraw: obsługi Rady Gminy
ZATRUDNIONA JEST OBECNIE Helena Korycik
Czas pracy: system jednozmianowy, 1/1 etatu tj. 40h tygodniowo,
Cel istnienia stanowiska pracy: Realizacja obsługi Rady Gminy Rudnik oraz prowadzenie spraw bieżących Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
Miejsce w strukturze organizacyjnej: Samodzielne stanowisko pracy podlega służbowo bezpośrednio Sekretarzowi Gminy.
Zastępuje i zastępowane jest przez: Pani Helena Korycik w czasie dłuższej nieobecności w pracy zastępowana jest przez Sekretarza Gminy lub wyznaczonego pracownika.
PODSTAWOWE ZADANIA
Czyli czym zajmuje się Pani Helena Korycik?
- Prowadzi dokumentację Rady Gminy,
- Obsługuje od strony administracyjnej Radę Gminy i jej komisje oraz prowadzi sprawy kancelaryjno-techniczne,
- Prowadzi sekretariat Rady Gminy,
- Prowadzi sprawy Komisji ds. Przeciwdziałania Alkoholizmowi,
- Przygotowuje we współpracy z właściwymi merytorycznie samodzielnymi stanowiskami pracy oraz Sekretarzem i Skarbnikiem projekty uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów,
- Prowadzi archiwum bieżące uchwał podejmowanych przez organy Gminy,
- Prowadzi zbiór przepisów gminnych podlegających udostępnianiu ich do powszechnego wglądu,
- Prowadzi korespondencję Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
- Podejmuje czynności organizacyjne związane z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań Rady i jej komisji,
- Protokołuje sesje, posiedzenia, zebrania i spotkania,
- Prowadzi rejestr uchwał i innych postanowień Rady i komisji.
- Prowadzi rejestr wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych.
Data wytworzenia: 2020-11-25 14:48
Data publikacji: 2020-11-25 14:48
Osoba udostępniająca na stronie: rudnik@nowybip.pl
Data ostatniej modyfikacji: 2023-04-12
Osoba modyfikująca: Joanna Kosel