Pełnienie funkcji nadzoru merytorycznego nad merytoryczną realizację projektu
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty na pełnienie nadzoru nad merytoryczną realizacją projektu – funkcji koordynatora na zadaniu dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – nr naboru RPSL.05.02.02-IZ.01-24-385/20
Tytuł projektu: UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST NA TERENIE GMINY RUDNIK
Ilość gospodarstw- grantobiorców objętych projektem – 71 na terenie całej gminy.
Wnioskowana wielkość dofinansowania – 995.000,00 zł.
A. Do zadań koordynatora należeć będzie między innymi :
- dbałość o realizację założonych wskaźników i wydatkowania środków zgodnie
z przeznaczeniem grantu,
- współpraca z Zamawiającym,
- współpraca z opiekunem wskazanym przez Instytucję Zarządzającą,
- tworzenie wszystkich niezbędnych pism i korespondencji z Instytucją Zarządzającą,
- rozliczenie projektu z Instytucją Zarządzającą,
- koordynacja podczas procedury zamówień w kontekście zgodności z założeniami projektu,
- weryfikacja dokumentów składanych przez grantobiorców,
- audyt ex post rozliczający wskaźniki projektu,
- oraz koordynacja i wspomaganie zamawiającego w wypełnianiu wszystkich obowiązków
związanych z realizacja projektu.
B. Terminem wykonania przedmiotu umowy będzie ostateczny termin złożenia wniosku o płatność
końcową dla projektu ( nie dłużej jednak niż 30.06.2022 rok ).
C. Oferty należy przesłać drogą mailowa na adres: urzad@gmina-rudnik.pl podając kwotę za
wykonanie w.w. usługi.
Zamawiający przewiduje jedną płatność przejściową w wysokości do 50% wynagrodzenia po
rozliczeniu 36 grantobiorców- gospodarstw.
D. Oferent, który nie świadczył jeszcze dla Gminy Rudnik usług zbliżonych zakresem do w.w.
powinien załączyć do oferty referencje wskazujące na realizację tego typu usług.
E. Oferty należy przesłać na w.w. adres do dnia 15 kwietnia 2021 roku do godziny 12.00